Pages

Tuesday, March 8, 2011

Dilarang Melintas

DILARANG MELINTAS

Facts: saya pernah terbaca suatu article tapi tak ingat bila punya . Article about orang yang bunuh diri ini. Kalo korang bunuh diri kan disaat bila korunk mati? korunk takot tak nak bunuh diri sebab takot akan rasa sakit disaat korunk mengempas ke pungung bumi yang suci ini..Korunk rase nak kew bunuh diri ini!?

Dalam alquran telah tersebut bahawa orang yang bunuh diri tidak akan dapat masuk syurga selama-lamanya kan jadi bagi orang islam membunuh diri itu adalah haram! Jadi berbalik kepada soalan aku lah k

Disaat bila kah korunk mati kalo terjun bangunan ketika bunuh diri?

Gunekan akal fikiran lah oky! Kalo dalam fikiran biasa mesti lah korunk cakap apabila badan ini terhempas tanah jadi baru mati kan sesorang pembunuh diri itu kan! Jadi aku cube remind balik lah fact yang pernah aku baca ini! 

        Seseorang pembunuh diri itu (terjun bangunan) akan tercabut nyawa dari tubuh disaat ia masih terbang diawangan disebabkan serangan jantung dari ketakutan ia mati menghempas bumi.

Tengok dari segi akal , mesti boleh diterima pakai kot , tapi klo korunk tengok kan orang yang terjun mase WORLD TRADE CENTER dilangar Kapal terbang mainan AS sendiri kan! Kalo korunk perasaan ada orang terjun keluar dan disitu kite nampak tubuh badan yang keras seperti mayat kn!

Jadi apakah pendapat korunk tentang ini! Kalo rasa ada pendapat lebih baek bagitau aku tau! aku nak thu guk! Salam!

Ini lah   article yang aku bace dulu
jadi ini aku rewind2 pale otak aku
tkot2 terkeluar fakta sendiri!
hahah


1 comment:

  1. yer la baru pasan plak kan..??
    erm..
    eyh lupa..
    salam dari saya dapat link dari blog abg ben..

    ReplyDelete

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...