Pages

Tuesday, March 8, 2011

Back To Basic

Sudah lama saya tidak update blog saya ini .T^T sedih jugak lah ..Sob Sob..tapi kini nak kembali kepada dunia blogger ini yang buat saya sangat gembira dan release![melepaskan tekanan diri] :3 yes!!

Jadi saya akan cube menjadi aktif kembali! dunia sye sekarang kosong jadi berilah saya peluang kedua untuk menjadi rakan2 korunk semua bukan rakan i follow u , u follow me back ! saya nak rakan yang suka apa yang saya buat dan suke apa yang nak saya sampaikan !

I FOLLOW U , U FOLLOW ME BACK !

what the meaning of that? Damn giler , sya mencarik cerita yang membuat saya tertarik walaupun saya sedar bahawa saya ini bukan lah MR.Perfect yang mampu buat macam , meneliti semua dan menarik hati korunk!Tapi sini my space or kawasan saya yang saya buat untuk meluahkan sesuatu yang tersirat dan tersurat itu boleh dibaca kan kan kan! >3<

Jadi moh lah semua kite back to basic , jangan nak dikejar sangat nuffnang uh, ti korunk akan hilang rase keseronokan sebab mengejar duit dan hilang semuanya dan saya dah rase semua itu jadi memberi pendapat dari pengalaman yang dahulu!

JOM KEMBALI BERBLOG NAK TAK? JOM KAWAN2

No comments:

Post a Comment

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...