Pages

Wednesday, April 6, 2011

Skip kelas


Hahah..Tak boleh blah lah aku nie..Dok suke ponteng kelas..Hari ini memang aku sangat2 penat..Semalam buat slide and report sampai kul 5 pagi pas2 kelas kul 8 pagi adoi..Mate bengkak dah..

Yesh ponteng kelas ctu aku! Malas lah ngadap tuan guru S hari ini..Maap yer tuan guru S sye ponteng kelas ustaz..heheh,..Jangan marah..


Dan 
Attentions to adek2
Jangan berani2 ponteng kelas or sekolah yer sebab
  • adek2 akan didakwa atas kesalahan memonteng oleh cikgu
  • ditangkap dan masuk paper tak kire paper skolah or paper berita harian
  • Korunk dicop pemalas dan sampah
  • klo kantoi..jeng2..pandai2 lah jawab yer macam aku
    • Contoh alasa tok tak g kelas 
      • Saya tertido lah cik
      • Cirit birit
      • Seluar dalam saya basah tak ada spare sumo basuh
      • Moto saya merajuk
    • Kalo lectre kantoi korunk tak datang kelas tapi ada sign atandance kaw cakap cmani
      • Maner sya thu sebab sye memang tak nak datang , mesti ada orang anaya saya nie!!
Alasan ini boleh dipakai berkali2..Nak alasan lagi bagus sila lah pakai alasan budak2 sekolah..kompom leh pakai..heheh!!

Amaran

Jangan contohi ini k
besar jadi perogol kang

No comments:

Post a Comment

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o Ù©(-̮̮̃-̃)Û¶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^oÙ©(͡๏̯͡๏)Û¶Ù©(-̮̮̃•̃)Û¶Ù©(̾●̮̮̃̾•̃̾)Û¶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...