Pages

Wednesday, April 6, 2011

Ends story

Aku pun tak tahu dan functions pe lah blog aku ini..Dok lepak2 kat bTo pagi sampai petang tadi tengok post mereka2 ini..Woah sal penomena following back ..Aku tak ada mood nak berbloging dah..

Aku da blur sangat aku da heng2 sangat aku da tak tahu nak buat ape? Aku start bloging sebab aku nak kongsi cerita dan informasi skung da tak ada lagi dah nk kongsi ape2..Malas dah...Asyik2 orang duk kongsi cite yang same dok amek kat paper dan bla bla bla..Orang pun bace paper kn..

Adoi..penat lak aku tengok , haa lagi besh bab follower ini..Aku bukan kisah sangat pasal follower gini ..Aku pun tak tahu kenape ..Tiba2 tulis kat koment2..i sudah follow, follow me back oky..Than aku tengok lah follower aku..Tulis dekat comnt followe dekat 5 6 orang tapi seko pun sbnarnye x follow...kihkhi..Bodoh

Haa ini lagi satu., Tengok blogger gurl2 lawa skit follow , pas2 tengok blog yang ramai follower follow..Padahl tak tahu apa pun pew mereka2 follow..Aku pun sama guk cakap jewk lebih..Skung da mlas dah.Aku follow just bace2 pas2 nk leave comment uh lagi2 lah mlas..

Korunk mesti borink kan dengan blog aku ini..Maap lah yer!this is my blog..rajin2 lah tengok kat entry dulu2 yang aku buat bajet bermaanfaat kononnye lah uh! ahhaha!

No comments:

Post a Comment

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...