Pages

Thursday, March 10, 2011

Terima Kasih Kerana tutup Duit Harian Aku Untuk suvive Kat Uitm

Terima kasih kepada staff uitm yang berjaga sian dan malam untuk menjaga keselamatan uitm dan terima kasih lah kepada semua kerana membuat kan aku merana untuk seketika dan terima kasih kerana mencurik duit saku aku untuk hidup dekat uitm dan terima kasih lah kerana buat aku sakit seketika...

Haram jadah.. Melayu tidak akan maju ketika melayu itu tidak menolong sesama sendiri! Manusia yang tidak ada akal fikiran dan otak yang bakal digunakan dengan betul..Hati dan perasaan dan fikiran hanya untuk diri sendiri..

Aku memang tak berani untuk suara pada staff kerana aku pelajar yang kurang mampu untuk belajar di ipt laen! Dan aku terikat pada undang2 bodo yang ikat anak melayu! Hey come on lah! Ikat student buat student naek minyak!

Aku sokong betol tentang entry BroTTGB nie..Memang sokong giler lah kan! Memang bangang giler lah! Peraturan dicipta untuk dilanggar kan! Jadi what wrong with u all! Hey korunk makan duit kerja yang dok jage pintu sahaja!Bukan menghina tapi aguk2 lah jugak kan! Ingat kaw sorang jewk carik makan! Aku dan student laen carik makan!

By the ways..Terima kasih lagi sekali sebab tutup periuk nasik aku untuk hidup dekat uitm sana uh!

Berminat bace entry paling best dalam dunia ini..Klik sini .

No comments:

Post a Comment

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...