Pages

Friday, March 11, 2011

Orang Tua


Pewhh..Korunk bayangkan kalo orang tua ini abah korunk? Korunk boleh bayangkan tak! Korunk thu tak dia ini sapa! penjenayah Us dikehendaki polis!  ops..silap..Dia ini  lah Tokey Telekomunikasi Mexico, Carlos Slim.

Nak tau sapa Carlos Slim ini..Orang tua ini adalah manusia terkaya di dunia korunk tahu tak! Bill Gates pun kalah tau tak! Hurmm..Bape ekh anggaran harta yang dimiliki dia ekh! Korunk rase bape angka! Aku tunjuk Dalam ringgit malaysia tau! Harta dia bernilai rm244.7...Banyak tak? The facts it harta dia bernilai 

RM244.7 BILLION

Darmn giler banyak kan! Bill Gates , pengasas microsoft yang dok dulu no 1 skung no 2..cian jatuh tangga tpi dia kisah apa kan! Duit berbillion! kaLo mati kan..sape yang dapat! contohnya pengasas Apple uh! dok ngidap penyakit! pewhh! Baru abis Cemotherapy uh! bhye tak? hahah

Bukan nak bangga kan orang luar negara sebagai apa2 pun! just bangga dengan achievemnt yg dorang buat ini! sungguh kagum! Umor 71 baru kecapi kekayaan! begini pun dowg x puas! Apa rase2 ada dalam otak mereka kn!

Satu lagi kebanggaan malaysia dan orang melayu sendiri iaitu Tan Sri Syed Mokhtar Al Bukhary menduduki tempat ke-459 dengan kekayaan AS$2.5 bilion berangaran RM7.5 billion! i like it! 




2 comments:

  1. saya nk gaji rm100K pon dh bersyukur sgt..
    huhu

    ReplyDelete

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...