Pages

Monday, March 14, 2011

Awek pendek seyh!

Akhirnya, ada guk orang yang mengaku akan kata2 saya ! Dahulunye sye cakap dia pendek tapi dia masih melawan kata2 saya dan admit diri sndri yg dia mmg tnggi..Mase itu rase nak baling dia dengan benda yang tajam kasik pendek lagi!

Dok lawan cakap dengan aku yang dia tinggi! maap yer cik puteri balcony! post ini khas untuk awak! Hahha!putri balcony yang pendek! pLease admit it oky! 

Dalah awal2 menipu cakap 168cm then 161cm! haha!! nampok sangat menipunye !!Disebabkan dia masih budak2 aku x leh belasah dia sebab aku kan disumbat kedalam makamah sebab memukul budak bawah umur tanpa sebab! jahat seyh aku! siyes! cumel sgt sampai rase nak belasah! aku dengki betul nk tarik pipi budak cumel! kalo bayi uh x kisah lah! nie da besar pnjang kowt! jahat syeh aku! 


168cm
before this its 168cm tall
she use captions

ok , pendek >.<

kihkih..

than after few month know her
she lie to me! damn it

now she admit it!
yes

look 


now 161cm..
she totally short!
yes i win! i win!

No comments:

Post a Comment

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...