Pages

Wednesday, November 24, 2010

pening3 dengan mona!



Pewning3 lalat selepas drive dari KLUANG ==> MELAKA , pas2 aku sungguh pening pale sebb keletihan dan x tau nak buat pe skung ini!tido plak mlas sebb aku rindu mona aku, damn knpe lah bodo sangat aku p rindu Mona yang x kan mungkin aku dapat kan, damn gler kadng3 tp nak buat camne, da rase suke x kan nk buang tp rase cam kena buang sebb x kn mungkin dapat kowt, adoi x pe lah,,jodoh ditangan tuhan!

Pening pale ini namun aku tetap kuat kan diri ini dengan bermacam3 cara dan aku perlu kan benda yang leh buat aku gembira dan ku need something yang boleh wat aku gembira dan benda yang mampu mengisi jiwa aku yang kosong ini!

Aku perlukan seseorang !!hope seseorang sudi menerima aku dengan hati yang tenang dan terbuka!

Mood jiwang!

No comments:

Post a Comment

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...