Pages

Sunday, May 1, 2011

This Is Our Day Sayang

Yeah, Hari ini hari labour sedunia dan hari ini adalah hari kami.Siapakah kami itu , aku dan si Dia..Litle frogy dok cakap sapakah perempuan malang yang dengan aku itu..Seriusly , dia tak malang ,Dia yang tercumel dan terindah bagi aku..Dari segi sikap dan wataknya

Tuhan dah beri kan aku peluang untuk bertemu dengan diri mu sayang. Aku sangat bersyukur mendapat bersama dirimu. Walaupun aku kenal kenal si dia tak begitu lama tapi hasil usaha mempropose si dia setiap hari dan akhirnya aku dapat memenangi hati mu ini ..

Yang patah tumbuh hilang berganti

Ungakapan ni selalu aku dengar dari setiap manusia dengan situasi dimana kehilangan sesorang yang dicintai itu.Sesuai dengan kepada pecinta diluar sana tak kira wanita atau Si jejaka jadi jangan sedih3 kerana Allah tahu yang terbaik untuk hambanya itu..

Kita merancang dan tuhan yang menentukan than i will said that , hey i love you Mode!

Mode is stanced for Mok De bcoz she was third daughter in her famly and for me, im pokde bcoz i also the third son in my family..Yeahh..

Hey i love you so much , happy labour day sayang!

3 comments:

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...