Pages

Tuesday, April 26, 2011

penipuan semata

Aku pernah menyintai seorang perempuan tapi aku ditinggalkn sebab ada lelaki laen disebalik diri perempuan itu..Jika dlu aku simpan gambar bersamanya dalam laptop sahaja , tak pernah aku sebarkan dalam facebook sebab ia akan memalukan..

Memalukan bukan sebab apa, Mulut orang kita tak boleh kawal jadi better simpan untuk personal..Tapi kini , bila aku tengok profile perempuan itu..Woah bahagiannya mereka bergambar sambil berpegang tangan dan berpeluk..

Heys its bullshit, aku jaga perempuan itu supaya orang tak kampung tak cakap benda2 buruk dan sekang perempuan itu tunjuk bertapa bahagianya dia...


Dia tinggalkan aku sebab aku study, sebab study aku kena tinggal..Its fine..Aku sedar aku bukan lelaki baik pun,  aku busy untuk masa depan dan ia dikatakan sebagai benda yang memutuskan keadaan..X pernah dulu aku mcj orang len selain perempuan itu ..

Mcj pun dengan rakan2 sahaja , itu pun tak lama..Orang macam aku memang tak handsome , tak lah sweet sangat , tak lah baik sangat..Aku just insan biasa sahaja jadi insan biasa yang begini memang tak layak untuk berkasih..

Memang benar, dulu lebih baik aku ikut diri aku, yes aku menyintai ibu aku sorang sahaja ..Demi ibu aku sanggup lupakan semua demi ibu..

Yes aku ingkar cakap ibu sebab aku sayangkan dia dulu tapi kini..Its bullshits..

P.s : berhati3 dengan diri aku, mungkin aku pembunuh mungkin aku perogol mungkin aku orang jahat tapi sebenarnnya aku ahmad danial bin ali , anak jati johor dan anak kepada Tuan Ali ...

Gambar mu aku padan , gambar kenangan sumo ku padam sebab its bullshit dan itu penipuan semata3

1 comment:

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...