Pages

Friday, March 25, 2011

Tak pergi Kelas

alamak..Apa lah nak jadi dengan aku inie...kelas tak mahu pergi..Kenapa lah aku tak pergi kelas hari ini! aku da rugi 2 masa lecture untuk bel 311...uhhuhu

Sad2 guk la tpi nak buat cam gana..Mencari balik keupayaan bangun awal tanpa kunci jam..Dulu standart kul 7 aku da bangun sendiri lebih awal dari jam yang aku set time dia..Camner ekh nak bangun awal..Flashback balik seblum2 nie..

yeh bangun pagi seh

Ahhh gini klo hari2 aku bangun pagi kan bagus! aduhai..aku nk bangun pagi len kali! Lambat pun lambat lah! lantak aku nak g kelas jugak! tak boleh lambat kali ini! hahahah!!muahahaha!!

4 comments:

  1. senang je.beli jam loceng kiri kanan tu.pasti terkujat pagi-pagi.

    http://mamaglamdiva.blogspot.com/2011/03/clueless.html

    ReplyDelete
  2. silah : uh lah..x g kelas plak! adoi..huhuhu!! tkot deh!

    mama : hahah!! sudah ada! tpi klo beli lupe knci x besh guk! ahhaha

    ReplyDelete

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...