Pages

Saturday, March 19, 2011

Supermoon or Superman

Hoooh..Supermoon..cantik betol tadi aku dok tengok bulan! Balik dari Bpmall beli kasut sebab kasut dan rongak dan akhirnya aku membeli kasut paling mahal diabad ini dengan harga sebanyak rm38.99 sahaja! Yes!

Aku menang kasut! ..ops..terlebih nie! oky! supermoon uh aku tak tahu ..Jujur lah memang aku pening guk!Dok bace blog len or info pasal supermooon sumo dok cakap bhase ingeris memang sepatah lah aku paham! Tapi nak bagitau!

Jom cepat tengok keluar rumah dan pandang kelangit oky syg2 ku! done?
oky now ..Snap the picture and do nothing! heheh ...Oky dok abis speaking memang aku pun bluer! Jadi yok bersama aku menikmati slide assigemnt yang dok tak siap2 agi nie! hehe!!

salam

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. pergh dapat rasa english anda stylo macam mana.. kakakaka

    renung sejenak

    ReplyDelete

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...