Pages

Tuesday, January 18, 2011

Ibu


Ibu, kau lah penyeri hidup aku, kau lah kasih sayang ku , kau nyawa aku sebab aku telah terhutang nyawa dengan mu sekali namun aku rase banyak kali kau bergadai nyawa untuk aku dan aku menembusnya dengan memberi segala kudrat ku dan segala kebahagianmu untuk membahagiakan mu ..Kau lah wanita terhebat didalam dunia ini dan dalam hidup ku kau lah segalanya dan tanda yang dapat tandingi kasih sayang mu


Anak mu ini sangat terlalu rindu akan mu , terlalu rindu hingga kesunyian dan apabila menelofon mu pagi tadi dan anak mu ini mengalirkan air mata kerinduan apabila mendengar suara mu dipagi hari , gelak tawa mu , suaramu pengubat rindu aku , suaramu terlalu berharga untuk mu dan suaru mu itu adalah kasih sayang mu untuk anak mu ini yang berada jauh dari mu..

Walaupun aku tahu, kau telah mendapat seorang lelaki yang bernama ayah baru bagi ku , namun ku terlalu rindu kasih sayang mu, aku cemburu dengan apa yang ayah dapat lebih dari aku , apabila dulu hanya aku lah lelaki yang mendapat kasih sayang mu dan kini aku rase kehilangan dan aku rase begitu cemburu ..

Anak mu ini jugak mengantar sms kepada mu dimalam hari ketika mu sudah lena diulit mimpi dan sedang membuang kelitahan dalam diri mu itu dan anak mu ini menganggu mu dengan menghantar sms yang mengatakan aku rinu sama ibu dan sungguh rasa rindu sama dengan kasih sayang mu ini dan sangat rindu akan kamu.

Akan ku korbankan segalanya untuk mu , kebahagiaan mu adalah kebahagiaan ku walaupun anak mu terpaksa mengorbankan kasih sayang mu untuk melihat kaw tersenyum dan biarlah anak mu ini hilang nya kasih sayang asal kan ibu tersenyum selalu penuh kasih sayang seorang lelaki bernama suami buat mu ibu dan biarlah anak mu ini,,Anak mu ini redha dengan takdirnya itu.

ANAK MU INI SUNGGUH MERINDUI MU IBU 
TERLALU RINDU 

AKAN KU BALIK DAN AKAN KU KUCUP TANGAN MU
PIPI MU
DAHI MU 
DAN 
MEMELUK MU SELAMA MUNGKIN

SEBAB ANAK MU INI RINDU SAMA MU IBU
SAYANG MU IBU SELAMA HAYAT AKU DAN
SELAMANYA AKU KAN MEYAYANGGI MU
SELAMANYA 

NYAWA MU ADALAH NYAWA AKU

THIS COME FROM DEEP IN MY HEART

IBU , ABANG SAYANG DAN RINDUKAN IBU
ABANG TERLALU RINDU SEJAK HARI ITU
LOVE U IBU

senyuman itu sungguh indah bagiku


No comments:

Post a Comment

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...