Pages

Thursday, December 30, 2010

Mona Fendi

Salam 1 Malaysia kat korunk sumo..Hari ini adalah hari aku terlambat sambut hari ulang tahun aku bersama mona dan sungguh terharu. Dah setahun da aku dengan mona , dan hari ini adalah hari ke 366 hari , sebab lebih sehari ialah sebab aku ingat hari nie 29/12/2010...Punye lah aku bersungguh2 bagi ayat baek punye pas2 dia sound aku sebab hari nie da 30/12/2010.Siot btol, lambat sehari jerk!

Korunk mesti ada yang nak tau sape mona aku kan, Jadi aku bagitahu korunk yang mona aku adalah dia ini, caye ?


Hahaha..Mesti korunk tak percaya nie mona aku kan
tapi korunk jangan lah percaya sebab dia bkn mona aku pun

Mona aku nie ha!!sesengal ubi shaja!


The True Mona
THE ONE ONLY

MONA



Oky, nie lah mona danial
mona danial yang sengal ubi
nie mase dia serabai
memang selalu serabai
nak amek gambo hp x da kmera

Hhaha..Korunk da puas belum tatap muke mona aku, Mona owh mona , kenapa lah awk bongok sekali!!
Sye fallin love dengan dia setiap hari tau!!Cam bodo tapi sye suke!!

Mona da muncul jugak akhirnya!

4 comments:

  1. atien ingat mona fendi tadi .... he3 ..

    ReplyDelete
  2. mona fendi ekhh!!ganas btol danial klo nan mona fendi!!hakahka

    ReplyDelete
  3. huhu..
    tkjut.. ngat mona bomoh tu..
    ades... (:

    ReplyDelete
  4. hahahaa..

    dah namoak mona dia..weeewittt

    ReplyDelete

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...