Pages

Saturday, December 25, 2010

FaLLin down?

Hari ini aku bersama cik mona aku, sungguh seronok kalo hari-hari aku dapat tengok muka dia itu.Macam satu kepuasan bagi aku untuk melepas rindu aku . Jujur aku katakan kerana dia lah wanita pertama yang menerima aku seadanya walaupun aku terlalu banyak kekurangan pada diri , Tiada apa yang ada pada diri aku ini dan aku bersyukur kerana aku jumpa cik mona aku .Sudah masok 2 tahun aku mengenalinya , menatapnya , mengambil berat tentangnya walaupun ada suatu ketika aku terlalu bodoh meniggalkannya untuk setengah semester dan membuat dia terlalu sedih dan sepi , dan kini aku mungin telah berubah dan tidak mahu lagi meninggalkan Cik Mona si mangkuk pendek aku itu..

Bagi aku , cik mona pendek aku sungguh bermakna, dulu ku kecewakanya , dulu aku seksa hatinya kini aku sedar, cik mona itu saja yang dapat buat aku tersenyum libar penuh dengan gelak tawa , Tika aku jauh dari family , cik mona lah pencentus idealistik gile aku, dia lah yang sanggup meratah ayam pangang yang aku sendiri tak pandai memasaknya.

Dan kini, aku ada dia, tika aku sedih dan tika aku gembira dan tika aku sangat kehilangan pada waktu sekarang .Mona cik mona oi, kenapa lah dia uh bongek sangat namun si bongek mona uh selalu buat aku tersenyum , mendengar cerita aku yang mengarut marut karut dan tidak terurut tu.

Kekurangan yang ada pada aku
dan perempuan tidak suka sekali

bermula dengan aku...
gemok
boroi
kedekut
pokai
tak ada harta lagi
talkaholics
Unmatured
Less sensativity
Hot tempered
and also
somekind of loser



Dis is my bongek but she totally BONGOKS , BENGONG , GEMOK dan SENGAL..

but i will say out loud

I LOVE THE WAY YOU ARE , MONA 



4 comments:

  1. kdg2 yg kte rase kkurangan
    tu adlah klbihan tuk dcintai~

    ^^,

    ReplyDelete
  2. hai korunk sumo gatai3 nk tgk!!
    mner leh!!
    aku pkai hp murah x da cmre
    jadi x sempan gmbo cik mona!
    kat hp cik mona bnyk lah!!

    x mampu beli hp mahal3

    ReplyDelete
  3. we want cik mona!!!hahaha

    ehh, nak tengok jugak pic dia..letak la seround.... ;) ;)

    ReplyDelete

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...