Pages

Thursday, December 16, 2010

2 minggu ku

Dalam 2 minggu ni , aku da bnyak timba ilmu dan idea dari korunk2 [blogers] yang sungguh baek hati..Especially kawn3 blog sye yang sudi membantu sye dan juga x lupa bloger yang laen...Ti saya tag kn MEREKA kat korunk!! Perkembangan yang berlaku disini sangat diterujai oleh saya sendiri...Kadang3 terkejut berok melihat TRAFFIC aku yang tiba3 melambung tinggi ..ectualy lah tinggi mner tp boleh lahh!!

contohnya , dalam mase 2 minggu nie, sye telah di ikuti oleh rakan3 bloger yg laen..Merka sangat spoting dan sangat happy bila ada orang sudi bace entri aku yang sengal nie...Dengan mngunakan bahasa aku sendiri yang akan memeningkn korunk sendiri!!Mistery link yang ku bubuh nie bnyak di exchnge oleh kawan3 bloger dan penyinggah yang sudi singgah!!

Mistry link aku cecah 89 spe yg ke 90th nie!!

50 followers ? awesome to me
Contohnya gambo atas3 nie..THx to mereka yang banyak singgah dan sudi tlong saya!!sungguh terharu!! awuuu!! fuh3 sob3...terharu hingga menitik air mate akuh nie!sangat3 terharu!!dok ulang ayat aku nie pehal..sebb dan pening x tau nak tulis ape?!
okeyy!!

kite teruskan tajok laen plak!!
Ada sahabat aku bertanya aku,

sahbat : camne kaw up traffic kaw tnggi cam gini!?

aku tersenyum dan menjawab

aku : Aku berlari3 dalam blog....

abis dia ngamok nan aku sebb aku wat lawk bodo nan dia!!

aku: blowalking lah syg,..

aku pun introduce at dia dgn blogLarian yang aku join nie..sangat berguna giler kepada pelari3 sumo yang suke berlari yang bnyk mase terluang!!jom berlari disana sini dengan bangganya!!Kepada mereka yang x tau pe bL uh..ti aku tag kat bawh k tinggal klik jewk link k!!pas2 macam3 lah soalan yang timbul sampai Bro Ben pun jadi mangsa!!dia tnya aku lagi

shabat: Blog bro Ben uh besh sgt kew?
aku : gler bro ben uh ku pun  x knaL lagi!!jarang p blog dia tp ku folow jewk!!Ti lah ku chek it out!!tp bro uh bnyk bg tips bloging dan luahkn pe yg dia ada jewk!! 

aku cerita panjang lebar pas2 dowg dok gelak kat..brengset btol dak3 nie..rase nk sekeh3 jewk dowg uh!!Tp aku nie jenis pelik skit!!Ku x leh Focus terhadap 2 bnda skali!!Jd aku kn focus satu bnda dulu baru bnda yang laen!!Jadi kena lah aku focus 1 bnda aja!!

oky meh ku konsi pe yang ku berjaya ubah dalam blog akuh ini 

Traffic lite aku
Chatbox aku lame
banner aku da siap
1st contest aku 
kawan3 bertambah
ilmu3 aku bertambah3
masok contest
ada housemate bL


Oky3,,sudah panjang lebar aku dok bebel3 gini..Pe kate aku kenal3 kan link3 blogers yang banyk membantu aku!!maap lah ada yg x dpat masok!!Mungkin mereka leh bantu anda jugak ti!!

MEREKA





Dan yang paling membantu aku kemuncaknya ialah
Blog larian lah pe lagi


klik bawh sini jangan malu3


PENTING KLIK SINI JIKA MAU JADI CAM SAYA

terima kasih juga kat kawan3 saya yang sudi tolong sya
maceh sgt
this entri aku khaskan untok korunk!!

Ingin mencipta award tok kawn3 jugak!!
yeahhh!!!

4 comments:

  1. cik ardila contest... hahahha... ok sy dpt nama baru... wuwuwuw... =)

    by the way..sorry tak leyh nk join contest... sbb lappy nie tak der emoticons tu...

    ReplyDelete
  2. amboiiiii SYONOK NYE KO YERR...WEH AKU DA BUAT TUTORIAL PASAL YG KO TANYE TU..TP KOL 6 KANG BARU KUAR..SO TUNGGU LA YER PETANG SIKIT =)


    KEEP IT UP BEBEH..KO MMG COOL.

    ReplyDelete
  3. ngahngah..cik Mryna tu aku ghupenye (buat2 terkejut berok)

    thanks sbb meng-famous-kan sy yer..
    kita kan serumah, biasalah tu tolong menolong..ewahh

    ReplyDelete

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...