Pages

Friday, November 5, 2010

Mona?

Sejak dah Waktu3 kemuncak final exam nie, susah aku nak jumpe "Mona"? Da lame lah guk, Sejak final jarang da nampak n borak3 dengan "mona" pas2 ada lah ari uh jumpe si "mona" nie kjap , Boleh lah wat lepas rindu da lame x borak  tp kejap jewk lah sebb besok ada paper..
kihkihk..
pas2 kalo da cuti sem mmg haram lah nak macj mona sebb dia x kan blas mcj aku sebb Mona bukan awek aku dan mona uh ada pkwe seh!tp I still like Mona so much 
Hope ada jalan nak bunuh pkwe dia pas2 rampas mona
jdi cam hero hindustan
tp aku jdi hero berwatak jahat ! khohoho~

Walaupun aku da mona adalah kawan
tp mona tetap menawan?
:3

Mona
salam  Final exam

No comments:

Post a Comment

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...