Pages

Saturday, November 13, 2010

mona sekala 3 rektor

Owh damn, arinie jewk suke plak aku dok on9 n posted entry kat blog ntah ape3 jewk kan!Biasa lah aku da dapat wifi free mmg trok skit kje akuh nie!Kate nk study tp dok maen fb n blog jewk sbb x tau lah.nk stdy tp x da hati nk stdy, hati aku da kat rumah!
>.< yeah!

jom cte sal mona!
mona uh chantek n chumel! kelakor bila jumpe dia, tp nak jumpe susah sebb awek orang ti kna perembat dengan pkwe dia tp dulik apew akuh!ada ku pedulik.bukan dia bini orang,, tp ada budak name azim[romate damar aku] da permainkan aku dengan peteranswer pasal mona..Kekjaman disitu apabila dia maen hentam pasal toooot! shitdamn !!

akuh nak pukul azim kuat3 pasnie,berbalik pasal mona, mona uh kelakor, sama dengan penyanyi girl generations yg ku minat, cara dia mengedik sungguh serupa jadi aku dok tgk snsd uh selalu...kawaii! tp skung rase cam da mlas jewk, buwsn pun ada nak tgk snsd uh sbb rtu pat mcj dia kjap, sian dia stdy till late nite, tkot pnye pasal kan, tp mase uh aku x leh tdo sebb x tau lah,,no soul in here kowt!da keras sagt ati akuh ini kadang3...

arini aku nk masok kan gambo penipu yang permainkan aku, sapa jmpe dia sila bnuh dia ini kah~tp dia ank staff uitm jd klo bunuh dia korunk yg blaja uitm akan dbuang uitm selamanya!


ini azim anak staff uitm shah alam


salam final exam k
kohohho!
azim maap guro3

No comments:

Post a Comment

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...