Pages

Friday, November 12, 2010

Law + qs = pengetahuan AM aja

Hoho!Law of construction, my last paper on this sunday . Aku belaja cam mau jadi peguam tp sebnarnya just untuk pengetahuan am sahaja dan aku kadang3 rase susah sebb aku x bpe suke membaca setperti orang laen.Cam dalam blog, orang kan suke membaca tp aku x tau.aku buat jadah haram nie suke3, kadang3 aku x tau pe function aku buat,...>.< alamk tersalah topic

back to main topic!
Law yg ku blaja nie dok blaja sal kontract yang bakal aku jumpa sepanjang aku berkerja kelak, Sepanjang cerita aku kelak, dan sepanjang hidup aku kowt. Qs plak aku dok menghafal descriptonye nie yang buat aku spara sedar bila menghafal mcam uh..Tp x pe , aku suke dok maen NO. nie..Belajar Qs Seronok giler x cam orang laen, kadang3 seronok cam haram guk deh~Tp x pe, aku bangga jadi pengukur bahan dan ingin menjadi seorang surveyor kelak deh!!

iLIke deh~
Ahad nie paper Law of constructions aku, kawan3 doa kan lah aku berjaya k

No comments:

Post a Comment

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...