Pages

Friday, September 24, 2010

what the bear?

what the bear happen to me.since before i had to through some rough times that came to me time by times and make me feel sick~werk! Kohooo! Since that, i have to go through some Syes problem that probaly made me look kinda clown and make me feel bad about myself deh!kohoo~


Now that till ends of my life i had to try my best to get something that i wanted so much even it will sacrifices all my life even my love even my property but i will never sacrifce my Famly.Abondaned it will change our life forever ! If u do that than ur "Satan son", hope u'all know what want to do! and then try to be the best !
Pehal plak aku bagi korunk ceramah nie!adoi salah!Nie cerita saya tau dan saya nk wat cerita nie 1 jewk!


Once upon a time, terdapat seorang lelaki macho datang mengadap permaisuri .Lelaki itu membawa puteri nya kepada ibu lalu bertanya,!


Lalu putera uh bertanya
Putera : ibunda, relakan lah hubungan kami ini , ibunda
ibunda: "mengeleng3 kepada"
putera : knp ibunda?
ibunda: digelengkan juga
lalu datang maharaja jepun datang melawat pagi td bersama ultraman taro sebagai pengawalnya.lalu berkata


maharaja jepun : bonjourno, misku'si [asal perancis]
putera : .....
ibunda : ZzZzZZZZZzzzZ!




the ends!?




sumo ini dusta sahaja!aku sebenarnya banyak masalah tp aku x suke cerita kan jadi aku cite kan dekat dalam blog ini jewk k.Aku perlu kan sorang teman dan seorang yang amik berat pasal aku nmun aku masih belum tiba masa tok bersamanya dan aku akan cube bersamanya walaupun ibubapaNya dan sahabat3 laen membenci aku~Ku perlu kan sahabat dan aku  berharap kan kekal selamanya~Dan perlu kan sebuah cerita untuk membentuk sebuah sketsa buta!

No comments:

Post a Comment

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...