Pages

Saturday, August 28, 2010

Super Padini sale but cant buy bcoz of this



Amacam poyo x aku, aku semakin gemok dan x mampu memakai baju murah seperti ini dan membuatkan aku terpaksa membeli pakaian yang mahal sedikit harganya disebabkan pingang aku yg gemok ini!
sungguh sedih bla x mampu membeli baju ini!cantek gler pas2 ada kaler kelabu lagi 1 tp x dpat lah nk beli!Da lah harga runtuh sebanyak 70% kalo kurus skit leh lah beli, harga dia tnggal rm40 lebh gtu jewk!Sungguh tidak adiL!bla lah nk kurus balik nie ekh?bla nk kurang berat badan nie, aduhai da gemok da susah da aku nk beli and bergaya dengan baju yg aku da ada yg pakai pun da jarang3..

Tengok pun nangka busuk tp x pe lah janji da snap gambo berpleasing dengan tidak kelihatan harga yang tertulis kat baju nie pun jadi lah!Amacam sexy x baju nie!sungguh bergaya kan bla ku memakai bju cam gini, hope cant decreasen my fatty level at my body, hope can wear nice cloth again , hope can be normal like others. Untuk korunk3 yang sama species aku harap korunk kurus kan la badan korunk itu sesungguhnya gemok ini sungguh tidak bgus untuk diri sebb ini akan menyebabkan korunk down gler dan x mampu berdepan dengan dunia ini.

The new me
27/08/2010
this is me when pleasing with the padini !
cool huh but the truth i never will wear this brand for sure
This is make me feel down but nevermind i had to do something to my body to make sure i can buy and wear this brand !kohohho!

Danial ali
koho!
:3

No comments:

Post a Comment

Muke Cumel Hero Lah

‎(●*∩_∩*●) ╠╬╬╬╬╬〠╬╬╬╬╬╣ (*^ -^*) (-'_'-)(◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (✖╭╮✖) (≧◡≦)(✿◠‿◠) (◑‿◐ )(◕‿- )✖‿✖ ಠ_ಠ (╥_╥) (╯_╰)(╯3╰) (╯▽╰) (⊙▂⊙) (∪ ◡ ∪) (≧ω≦) o(≧o≦)o ٩(-̮̮̃-̃)۶ <(((((((((((((( (◕‿◕)⊰ ◤(¬‿¬)◥ ♥╣[-_-]╠♥ ¯\(©¿©)/¯ (x(x_(X_ x (O_o)x_x)_X)x)\m /^.^\ m /(~▽)~(6ω6)(6?6)(◑O◐)(¬▂¬)(a❤‿❤a)(✿ ♥‿♥)(a♥‿♥a)(^o❤‿❤)^o٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶(a◕‿◕a)(╯5╰,)‹(•¿•)› d|-_-|b d(-_-)b (⊙_◎) (─‿‿─) (⋋▂⋌)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...